top of page
  • תמונת הסופר/תאלדד פז

הסיפור האישי שלי או "איך הגעתי לסאטיה"

במהלך השנים בהייטק, החיים שלי היו מאד אינטנסיביים. כמו כל אדם נורמטיבי, גם לי היו תקופות טובות ותקופות פחות טובות. מבין התקופות הפחות טובות, הייתה אחת שאני יכול להגדיר אותה כרגע מכונן: תקופה שאליה התנקזו פיטורים, עסק שקרס לי, חלום שהתנפץ לי, בעיות בריאות ועוד ושבעקבותיו הרגשתי שכל הדברים התפרקו לי.

זה היה גם הרגע שנולדתי מחדש.

כשכל הדברים התפרקו לי חשתי חוסר אונים וחוסר יכולת להבין איך אני קם מהמשבר הזה. הייתי חייב לדבר עם מישהו וזכרתי שיש לי חבר בפייסבוק שכתב על עצמו שהוא מאמן בשיטת סאטיה. לא הכרתי את השיטה אבל הייתי חייב לדבר. אז נפגשנו.

הגעתי לפגישה עם השאלה: "מה הלאה? מה אני עושה עכשיו?". להפתעתי, המאמן שלי אמר שהוא לא יועץ ושהוא לא נותן פתרונות. הוא גם אמר: "השאלה הנכונה היא 'איך הלאה?'. אני אעזור לך להכיר את עצמך ואתה תמצא בתוכך את התשובות שאתה מחפש". זה היה המפגש הראשון שלי עם שיטת סאטיה, שיטה שפותחה על-ידי נטאלי בן דוד אלנתן.

דרך האימון הסאטי למדתי להכיר את עצמי טוב יותר, למדתי לשים את היחסים לפני התוצאות, בניתי חוסן נפשי שלא תלוי בנסיבות חיצוניות והכי חשוב....הפכתי לאדם טוב יותר, קשוב יותר, שלם יותר ורגוע יותר.

כיום אני מאמן בשיטת סאטיה ומאמץ את השיטה כדרך לחיים מיטיבים.


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page